Szeretettel fogadlak, gyere, nézz körül nálam!

EZEN AZ OLDALAMON OTTHONMELENGETŐ DOLGOKAT TALÁLSZ.

2010. szeptember 26., vasárnap

Oviba

Jaj, elfáradtam...! Újra rendeltek egy óvodai ülőbútor-garnitúrát, a virágosból. A tervezés után igazából én most a szakmunkás is vagyok, aki megvarrja a bútorgyárnak. De ezt is szeretem, nem tehetek róla! Ez a készlet 10 db-ból áll, így már hét elején nekikezdtem a szabásnak. Tényleg minden szabadon hagyott percet ki kellett használnom, hogy készen legyek. Így a lakás szalad, több munkám félkészen, vasalás kupacban :( Azért lement két mosás és volt tízórai a nagyobbaknak minden napra... :)

Néhány eleme ilyen a szoba közepén:

...és ilyen a katalógusban.

4 megjegyzés:

Móni írta...

Nagy munka lehetett.
Csak csodállak mindig, hogy is lehet ilyen gyönyörűen varrni?

Kata írta...

Csodás garnitúrát készítettél!!!!!!!!!!

Strugamano írta...

Hős vagy!

juditsd írta...

ez szuper helyes, gratulalok!:)